Vanaf Maandag 28 Juli gebruiken wij het online platform van Klinik Healthcare solutions, waarmee u al uw zorgvragen 24/7 bij ons kunt indienen. Dit platform helpt ons om u nu en in de toekomst goede zorg te kunnen blijven bieden ondanks de toenemende zorgbehoefte en druk op de zorg en de aanhoudende personeelstekorten in de zorg. Onze telefonische bereikbaarheid zullen wij moeten beperken tot alleen de ochtend en wij verzoeken u dan ook om niet onnodig naar de praktijk te bellen en de telefonische bereikbaarheid alleen te gebruiken indien u niet in staat bent om gebruik te maken van dit nieuwe platform. Door op bovenstaande tegel te klikken kunt u starten met indienen van uw zorgvraag.

U kunt hiervoor ook gebruik maken van MijnGezondheid.net of de Medgemak App op uw telefoon

Praktijkinformatie

Praktijk Informatie

Wij proberen u zo veel mogelijk zorg binnen onze eigen praktijk te bieden en zijn continu bezig met nieuwe ontwikkelingen. Zo doen wij nu reeds longfunctiemetingen, 24-uurs bloeddrukmetingen, hartfilmpjes en kleine ingreepjes. Voorts prikken wij zelf bloed, doen wij allergie onderzoek en onderzoek naar de bloedvat doorstroming. Om u de beste medische zorg te kunnen leveren werken wij als team samen.

De assistentes zijn uw eerste aanspreekpunt. Zij plannen de spreekuren en u kunt bij hen terecht met al uw medische en organisatorische vragen. Ook kunnen zij u advies geven en verrichten zij diverse medische handelingen. Om een goede planning te kunnen maken voor de spreekuren zal de assistente vragen naar de reden van uw komst.

Zie ook onze Praktijkfolder.

Wij zijn elke werkdag doorlopend geopend van 8.00 tot 17.00 uur en hebben geen vakantiesluiting. Alle spreekuren van onze praktijk zijn op afspraak. Zodat wij u goede zorg kunnen leveren en om onze spreekuren en visites zo goed mogelijk te plannen zal onze assistente u vragen waarvoor u een afspraak wilt maken. Veel zorgvragen kunnen middels een e-consult of telefonisch afgehandeld worden, een consult of visite is dan niet nodig.

Voor vragen aan de huisarts kunt u een afspraak maken voor het telefonisch terugbelspreekuur. Daarnaast hebben wij verschillende spreekuren van de POH-Somatiek, praktijkondersteuner huisarts, voor chronische zorg, zoals suikerziekte, hart- en vaatziekten, longproblemen en ouderenzorg. Voor psychische problemen hebben wij een eigen POH-GGZ spreekuur. Onze assistentes doen spreekuur voor oren uitspuiten, wratten aanstippen, injecties geven, uitstrijkjes maken en tegenwoordig ook bloed prikken en daarnaast hebben wij een assistente die spreekuur doet voor zeer eenvoudige huisartsgeneeskundige kwalen en wondjes.

Vanaf Maandag 28 Juli gebruiken wij het online platform van Klinik Healthcare solutions, waarmee u al uw zorgvragen 24/7 bij ons kunt indienen. Dit platform helpt ons om u nu en in de toekomst goede zorg te kunnen blijven bieden ondanks de toenemende zorgbehoefte en druk op de zorg en de aanhoudende personeelstekorten in de zorg. Onze telefonische bereikbaarheid zullen wij moeten beperken tot alleen de ochtend en wij verzoeken u dan ook om niet onnodig naar de praktijk te bellen en de telefonische bereikbaarheid alleen te gebruiken indien u niet in staat bent om gebruik te maken van dit nieuwe platform. Door op bovenstaande tegel te klikken kunt u starten met indienen van uw zorgvraag.

U kunt hiervoor ook gebruik maken van MijnGezondheid.net 

Sinds 2023 maken wij gebruik van een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu wanneer u ons belt. Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen, u krijgt dan automatisch een tijd waarop u wordt teruggebeld. Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen ook als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen en kunt u 24 uur per dag uw afspraak annuleren mocht de afspraak niet meer nodig zijn.

EHBO

Voor eerste hulp kunt u tijdens onze openingstijden altijd direct bij onze praktijk terecht. Het is wel verstandig om van te voren te bellen zodat er rekening kan worden gehouden met uw komst.

Urine onderzoek

Bij verdenking op een blaasontsteking kunt u voor 11.00 uur verse (ochtend)urine in een officieel urinepotje, van de apotheek of gratis bij ons afgehaald, voorzien van uw naam en geboortedatum inleveren bij de assistente. Bij inleverring van de urine ontvangt u een korte vragenlijst die u in dient te vullen alvorens wij de urine kunnen onderzoeken. Vanaf 14.00 uur kunt u bellen voor de uitslag.

Verhindering

Wanneer uw gemaakte afspraak niet door kan gaan wilt u dit dan tijdig aan ons doorgeven zodat iemand anders van die tijd gebruik kan maken. Afspraken dienen 24 uur van te voren afgezegd te worden, indien u niet verschijnt op uw afspraak of deze te laat afgezegd zullen wij de kosten hiervoor bij u in rekening brengen.

Zie hiervoor ook onze praktijkregels.

NHG geaccrediteerde praktijkMet trots kunnen wij melden dat wij per 6 februari 2013 het NHG keurmerk hebben ontvangen.

Het is tegenwoordig ook mogelijk om een aantal medische dingen online te regelen via MijnGezondheid.net. Zo kunt u met behulp van uw digid inloggen in uw dossier, online afspraken maken, bloeduitslagen in zien, uw medicatie gebruik inzien en herhalingen aanvragen en een e-consult doen.

mgn logo