Beste patiënt,

Sinds kort maken wij, bij Huisartsenpraktijk Van Santen, gebruik van een nieuw telefoonsysteem met een keuzemenu wanneer u ons belt.

Wij bieden u hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon. Wij kunnen u terugbellen! Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd. Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.

Ook op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijd waarop u wordt teruggebeld.

Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen ook als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen en kunt u 24 uur per dag uw afspraak annuleren mocht de afspraak niet meer nodig
zijn.

Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en efficiënter omgaan met uw en onze tijd zodat wij ‘nog’ meer aandacht voor u als patiënt hebben.

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.

Voor uw gemak hebben we de keuzes hier voor u op een rijdje gezet.

Twijfelt u of u naar de dokter moet?

Twijfelt u of u naar de dokter moet? Kijk dan eerst op Thuisarts.nl voor goede informatie.

Of download de app 'Moet ik naar de dokter?' via de appstore/google play of de officiële site:

Afbeeldingsresultaat voor moet ik naar de dokter

Is het spoed, moet ik naar de huisartsenpost, er zijn nu een paar hele leuke filmpjes uitgekomen om u daarbij te helpen:

Ria heeft moeite met ademhalen.

Daantje valt met haar skateboard.

Fred krijgt een pijnlijke sportblessure.

Tim en Fatima hebben een zieke baby.